Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Menü
Ön itt jár: > Kezdőlap >

ÁSZF

ÁSZF

Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF)
http://www.matyaskeseru.hu/
hatályos: 2019-10-01

A általános szerződési feltételek hatálya kiterjed minden olyan elektronikus kereskedelmi szolgáltatásra, amely a www.matyaskeseru.hu weboldalon található elektronikus áruházon keresztül történik. Webáruházban csak 18 életévét betöltött állampolgárok vásárolhatnak.

Kérjük, hogy megrendelése véglegesítése előtt figyelmesen olvassa el a jelen dokumentumot, mert megrendelése véglegesítésével Ön elfogadja a jelen ÁSZF tartalmát.

Impresszum: a Szolgáltató (webáruház üzemeltetője) adatai:
Cégnév:                            Mátyás Pálinkaház Kft.
Székhely:                          6200 Kiskőrös, Bánffy u. 37.
Levelezési cím:               6200 Kiskőrös, Bánffy u. 37.
Cégjegyzékszám:            03-09-127398
Adószám:                         24873879-2-03
Központi e-mail cím:      info@kunsagszesz.hu
Telefonszám:                  +36-78-414-140
Fax:                                   +36-78-514-141
Működési engedély:      B/637/2017
Honlap:                            www.matyaskeseru.hu
Bankszámlaszáma:        K&H Bank Zrt. 10400621-50526652-65741019

Ügyfélszolgálat nyitvatartása:
Hétfő – Péntek : 8:00-16:00

Fogalmak:
Felek:
Eladó és Vevő együttesen
Szolgáltató/eladó/vállalkozás: Mátyás Pálinkaház Kft. (székhelye: 6200 Kiskőrös, Bánffy u. 37)
Ügyfél/vevő/fogyasztó: minden olyan-a hatályos magyar jogszabály szerint- jog- és cselekvőképes természetes személy, aki betöltötte a 18. életévét, aki az Eladó termékét a www.matyaskeseru.hu honlap igénybevételével online megvásárolja.
Weboldal: az Eladó részéről üzemeltetett, www.matyaskeseru.hu domain név alatt fellelhető internetes oldal
Webáruház: az internetes oldalon található tartalom, amelynek célja a Szolgáltató által eladásra felkínált szolgáltatások, termékek bemutatása, a Vevő regisztrálása, valamint szolgáltatásokra, termékekre vonatkozó megrendelések fogadása, kiszolgálása. 
Termék: az Eladó részéről a www.matyaskeseru.hu honlapon adásvételre felkínált árucikk
Vételár: a Vevő által megvásárolt késztermék, valamint az áru csomagolásának és kiszállításának az egyedi adásvételi szerződés teljesítésével rendszerint együtt járó ellenérték.
 

Vonatkozó jogszabályok
A szerződésre a magyar jog előírásai az irányadóak, és különösen az alábbi jogszabályok vonatkoznak:
1977. évi CLV. törvény a fogyasztóvédelemről
2001 évi CVIII. törvény az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről
2013. évi V. törvény a Polgári Törvénykönyvről
151/2003. (IX.22) kormányrendelet a tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról
45/2014. (II.26.) kormányrendelet a fogyasztó és vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól
19/2014. (IV.29.) NGM rendelet a fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés keretében eladott dolgokra vonatkozó szavatossági és jótállási igények intézésének eljárási szabályairól
1997. évi LXXVI. törvény a szerző jogról
2011. évi CXX. törvény az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról

Az ÁSZF hatálya, elfogadása:
Az eladó és vevő között létrejövő szerződés tartalmát – a vonatkozó kötelező érvényű jogszabályok rendelkezései mellett – a jelen Általános Szerződési Feltételek határozzák meg. Ennek megfelelően tartalmazza a jelen ÁSZF a szolgáltató és ügyfél illető jogokat és kötelezettségeket, a szerződés létrejöttének feltételeit, a teljesítési határidőket, a szállítási és fizetési feltételeket, a felelősségi szabályokat, valamint az elállási jog gyakorlásának feltételeit.
A honlap használatához szükséges azon technikai tájékoztatást, melyet jelen ÁSZF nem tartalmaz, a honlapon elérhető egyéb tájékoztatások nyújtják.
A webáruházon keresztül történő vásárlással Ön elfogadja a jelen ÁSZF rendelkezéseit, és az ÁSZF maradéktalanul az Ön és az Eladó között létrejövő szerződés részét képezi.
A jelen ÁSZF hatálya alá tartozó szerződések nyelve magyar nyelv.
A jelen ÁSZF hatálya alá tartozó szerződések nem minősülnek írásba foglalt szerződésnek.

 

A honlap használata:
A termék kiválasztása:
a vásárlónak lehetősége van választani, illetve rendelni az áruház termékei közül. A kiválasztott terméknél a „részletek” gombra kattintva megtekinthető annak bővebb ismertetője.  Vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt terméket a „Kosárba rakom” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi. A fejlécen szereplő kosár jelre kattintva megtalálja a vásárlás során kosárba helyezett termékeket, valamint a számla végösszegét és a szállítási költséget. A kosár tartalma a megrendelés véglegesítéséig szabadon módosítható. Leellenőrizhető a rendelés helyessége, különös tekintettel az árakra és mennyiségekre, melyet igény szerint módosíthat, javíthat is. A kosár automatikusan kiszámolja a rendelés végösszegét.

A rendelés elküldése: ha megfelelőnek tartja a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, leellenőrizte a végösszeget, és úgy döntött, hogy meg szeretné vásárolni őket, akkor egyszerűen kattintson a „tovább a pénztárba” gombra. Ezután lehetősége van kiválasztani, hogy már regisztrált vásárlóként szeretne-e belépni vagy új vásárlóként regisztráció nélkül akar vásárolni. Ha korábban vásárolt már áruházunkban, úgy adja meg a korábbi regisztráció során megadott e-mail címet és jelszavát. Ha új vásárlóként regisztráció nélkül szeretne vásárolni, adja meg a kért adatokat.
A következő lépésben válassza ki az Önnek megfelelő szállítási módot (szállítás futárszolgálattal vagy személyes átvétel) valamint a fizetési módot (utánvétel, online bankkártya, előreutalás). Itt tudja megadni a kedvezményre jogosító kuponkódot is.
A rendelés véglegesítése: A „tovább az összegzéshez” gombra kattintva egy összesítő oldalra továbbítjuk, melyek még egyszer le tudja ellenőrizni megrendelésének részleteit – beleértve az Ön adatait is-. Ha egyetért a megrendelés tartalmával, akkor a megrendelés elküldését – a vásárlási feltételek elfogadása után – a „megrendelem” gomb megnyomásával tudja véglegesíteni.
 

A rendelések feldolgozása: 2-3 munkanapon belül, nyitvatartási időben megtörténik.
A webáruház rendszere a rendeléseket rögzíti nyitvatartási időn kívül is.
Adatbeviteli hibák javításának lehetősége: az adatbeviteli hibák javítására a „Megrendelem” gomb megnyomása előtt van lehetőség.

Visszaigazolás: minden megrendelésről e-mailes visszajelzést küldünk. Ez azt jelenti, hogy a rendelés feladását követően egy automatikus e-mailt kap a rendelés beérkezéséről. Itt újra megtekinthető a megrendelés összesítése, mely tartalmazza az összes megrendelt terméket, és minden felmerült költséget.

Árak: a termékek mellett megtalálhatóak a rendelés időpontjában érvényes árak. Az árak bruttó árak, az ÁFA-t (27%) tartalmazzák (részletezve a nettó ár és áfa tartalma is). A termékek ára magyar forintban (Ft) került feltüntetésre. A bruttó ár a szállítási költséget nem tartalmazza. A szállítási költség mértéke a pénztár folyamat során és a megrendelés véglegesítése előtt, valamint a vásárlási feltételek között is megtalálható.
A webáruházban elérhető akciók és kedvezmények nem összevonhatóak. Az akciók a készletek erejéig vagy azok visszavonásáig érvényesek.
Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra.

 

Fizetési feltételek
A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és a visszaigazoló e-mail alapján minden költséget tartalmaz. A számlát a csomag tartalmazza.
Utánvételes fizetés: utánvételes vásárlás esetén a teljes vételárat a megrendelés kiszállításával egy időben, annak átvételekor kell megfizetni az MPL futárnak készpénzben.
Banki előre utalás: a  termékek ellenértékét banki előreutalás útján is rendezheted.
Az átutaláshoz szükséges adatok:
Kezdeményezett bank neve: K&H Bank Zrt.
Kezdeményezett neve: Mátyás Pálinkaház Kft.
Kezdeményezett bankszámla száma: 10400621-50526652-65741019
Kérjük, hogy az átutalás megjegyzés rovatában a megrendelés számát és a megrendelő nevét mindenképp tüntesse fel!
A megrendelés véglegesítéséhez elengedhetetlen feltétel az adott utalás számlánkon való megjelenése. A szállítási határidőt is ettől az időponttól kell számítani.
Online bankkártyás fizetés/Barion:  a bankkártyás fizetés a Barion Payment Zrt. elektronikus fizetéseket lebonyolító szolgáltató felületén történik. A bankkártyás fizetéshez nem kötelező regisztráció, elegendő megadni a bankkártya számát, a lejárati dátumot, a hátoldalon található CVC kódot, működő e-mail címet valamint a kártyatulajdonos nevét.

Átvételi módok:
Házhozszállítás futárszolgálattal:
A megvásárolt termékek kiszállítása az MPL – Magyar Posta Logiszika futárszolgálat közreműködése útján valósul meg. A csomagok kézbesítése kizárólag munkanapokon történik, 8 és 17 óra között.
Az utánvételes szállítás 2-4 munkanapon belül történik.
A szállítás időpontjáról lehetősége van egyeztetni szerződött partnerünkkel:  
Magyar Posta Zrt. – MPL – Magyar Posta Logisztika
Ügyfélszolgálat:
Cím: Magyar Posta Zrt. Ügyfélszolágati Igazgatósága - 3512 Miskolc
Telefon: +3617678272
E-mail: uzleti.ugyfelszolgalat@posta.hu

Kérjük a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjen megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés esetén kérd a jegyzőkönyv felvételét és ne vedd át a csomagot. Utólagos jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni!

Házhozszállítás díjszabása:
A megrendelt és házhoz szállítani kért árut bruttó 20 000,- Ft feletti kosárérték esetén díjmentesen házhoz szállítjuk.
Bruttó 20 000,- Ft alatti kosárérték esetén minden esetben házhoz szállítási díjat számolunk fel Magyarország területén, amelynek díja egységesen bruttó 1 250,- Ft.
A kosárérték meghatározásánál a számla végösszege az irányadó, csökkentve minden igénybevett kedvezménnyel.
A kiszállítási költségek Magyarország közigazgatási egész területére vonatkoztatva érvényesek. Külföldre egyedi szállítási ajánlatunk szerint szállítunk.

Személyes átvételi lehetőség:
A megrendelt termékeket lehetőség van ingyenesen átvenni székhelyünkön.  Ebben az esetben szállítási költséget nem számolunk fel. Személyes átvétel esetén kizárólag online bankkártyás fizetési lehetőséggel valamint előre utalással lehet kiegyenlíteni az összeget. Helyszíni készpénzes és bankkártyás fizetési módra nincs lehetőség. 
A megrendelt termékek a megrendelőstől számított 2 munkanapot követően átvehetők: minden nap 8-16 óráig, kivéve ünnepnapokon.
Személyes átvételre az alábbi címen lehetséges: 6200 Kiskőrös, Bánffy u. 37. Pálinka Shop. – előre egyeztetett időpontban.

 

Elállási jog
Az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelvének, továbbá a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet szabályozása értelmében a megrendelő a termék készhez vételétől számított 14 napon belül indoklás nélkül elállhat/visszaküldheti a megrendelt terméket (csak bontatlan termék esetén). Az eladó köteles a megrendelő által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállás követő harminc napon belül visszatéríteni.
A 45/2014. (II.26.) Korm rendelet 22.§-nak megfelelő elállás vagy felmondás esetén az Eladó a fogyasztónak visszajáró összeget a fogyasztó által igénybe vett fizetési móddal megegyező módón téríti vissza. A fogyasztó kifejezett beleegyezése alapján az Eladó a visszatérítésre más fizetési módot is alkalmazhat, de a fogyasztót ebből adódóan semmilyen többletdíj nem terhelheti.
Az Eladó mindaddig visszatarthatja a fogyasztónak visszajáró összeget, amíg a fogyasztó a terméket vissza nem szolgáltatta, vagy kétséget kizáróan igazolta, hogy azt visszaküldte.
A fogyasztó a 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet 20.§-ban biztosított jogát az erre vonatkozó egyértelmű nyilatkozat útján gyakorolhatja.
Az eladó a fogyasztó elállási nyilatkozatát annak megérkezését követően köteles elektronikus adathordozón haladéktalanul visszaigazolni.

Ha a fogyasztó a 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet 22.§-nak megfelelően eláll a szerződéstól, köteles a terméket haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni. A
A megrendelő viseli az elállás jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket.
A fogyasztó viseli a termék visszaküldésének költségét. A terméket  az Eladó címére kell visszaküldeni.

Amennyiben a termékről felbontás során a kézbesítést végző személy jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, az értékesítés törlését azonnal biztosítjuk. Bármilyen nemű sérülést, tartományhiányt a küldemény kézbesítése során az átadó-átvevő közötti tényállási jegyzőkönyvnek kell tartalmaznia, csak abban az esetben kerül megtérítésre az összeg, ha jegyzőkönyv készült. Utólagos tartományhiányért, esetleg sérülésért felelősséget vállalni nem tudunk.

Jótállás
A jótállásra és a szavatosságra a Polgári Törvénykönyvről szóló, 2013. évi V. törvényben és az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásra szóló 151/2003. (IX.22) számú kormányrendeletben foglalt mindenkor hatályos rendelkezések az irányadóak.

 

 

Panaszkezelés
A vásárló a termékkel vagy az eladó tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogásait az alábbi elérhetőségeken terjesztheti elő:
Telefon: +36209290288
E-mail: info@matyaspalinkahaz.hu
Honlap: http://www.matyaskeseru.hu/

A fogyasztó szóban vagy írásban közölheti az eladóval a panaszát, amely a vállalkozásnak, illetve a vállalkozás érdekében vagy javára eljáró személynek az árufogyasztók részére történő forgalmazásával, illetve értékesítésével közvetlen kapcsolatban álló magatartására, tevékenységére vagy mulasztására vonatkozik.
A panaszt a vállalkozás köteles azonnal megvizsgálni, és szükség szerint orvosolni. Ha a vásárló a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálásra nem lehetséges, a vállalkozás a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul köteles jegyzőkönyvet felvenni, és annak egy példányát átadni. Az írásbeli panaszt a vállalkozás a beérkezést követően harminc napon belül köteles írásban, érdemben megválaszolni és intézkedni annak közlése iránt.
A panaszt elutasító álláspontját a vállalkozás indokolni köteles.
A panasz elutasítása esetén a Vevő a felügyeleti szerekhez vagy a bírósághoz fordulhat.
Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság:
Cím: 1088 Budapest, József krt. 6.
Levelezési cím: 1428 Budapest, Pf.: 20.
Központi telefonszám: +3614594800
Fax: +3612104677
E-mail: nfh@nfh.hu

Területi szerv: A Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság területi szerveinek listáját az alábbi linken találja: http://www.nfh.hu/területi


A panaszról felvett jegyzőkönyvnek tartalmaznia kell az alábbiakat:
- vevó neve, lakcíme
- a panasz előterjesztésének helye, ideje, módja
- a fogyasztó panaszának részletes leírása, a fogyasztó által bemutatott iratok, dokumentumok és egyéb bizonyítékok jegyzéke,
- a vállalkozás nyilatkozata a fogyasztó panaszával kapcsolatos álláspontjáról, amennyiben a panasz azonnali kivizsgálása lehetséges
- a jegyzőkönyvet felvevő személy és a fogyasztó aláírása (telefonon vagy elektronikusan felvett panasz kivételével)
- jegyzőkönyv felvételének helye, ideje

A vállalkozás a panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát öt évig köteles megőrizni, és az azt ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatni.


Amennyiben a termékcsomag kézbesítése a vásárló érdekkörében felkerülő okok (pl.: vásárlás folyamán téves szállítási adatok rendelkezésre bocsátása) miatt késedelmet szenved, illetőleg a szállítás meghiúsul, az ebből fakadó károk (többletköltségek, egyéb hátrányok) kivétel nélkül a vásárló terére esnek, és a webáruház ezekért sem a vásárló sem pedig harmadik személy irányában nem felelős.

A vásárló a termékek átvételének helyszínén és időpontjában köteles a küldemény tartalmát tételesen, mennyiségi, továbbá minőségi szempontokból ellenőrizni, és a fuvarlevelet/ átvételi elismervényt aláírni. Az aláírt fuvarlevél/átvételi elismervény igazolja, hogy a küldemény és csomagolás az átvételkor hibátlan, valamint hiánytalan állapotban volt.
Amennyiben a vásárló az esetleges hibás teljesítés felfedezése után késedelem nélkül köteles a hibát/hiányosságot az eladóval a kapcsolat oldalon található elérhetőségek egyikén jelezni. Amennyiben a rögzített kárfelvételi jegyzőkönyv hiányzik, abban az esetben nem áll módunkban a panaszkezelést elfogadni.

Keresés